TRENERZY


Wszyscy trenerzy współpracujący z  KAM Instytut, są praktykami, ekspertami w dziedzinach, które reprezentują. Każde szkolenie jest indywidualnie konsultowane pod względem merytorycznym i pod kątem doboru trenera.

ZAŁOŻYCIEL KAM INSTYTUT


dr Krzysztof Kałucki, MBA

Socjolog, certyfikowany trener sprzedaży, aktywny negocjator, manager. Od ponad 22 lat w Sprzedaży. Zarządzał zespołami sprzedażowymi oraz pracował na samodzielnych stanowiskach w firmach ogólnopolskich, europejskich oraz globalnych korporacjach. Posiada doświadczenie w pracy z każdym kanałem dystrybucji, w tym od 20 lat bezpośrednio związany z kanałem Modern Trade. Spędził ponad tysiąc godzin na bezpośrednich negocjacjach z sieciami krajowymi i międzynarodowymi. Autor książek nt. Key Account Management i negocjacji. Instruktor Narciarstwa Alpejskiego, miłośnik sztuk walki i uczestnik ekstremalnych biegów OCR.

Wykształcenie

  • SGH Warszawa Kolegium  Zarządzania i Finansów – doktorat (rozprawa z zakresu przygotowania do negocjacji w key account management)
  • PAN/The Institute of Psychology of Polish Academy of Science : studia doktoranckie
  • Executive MBA – PAN/ Vienna Institute for International Economic Studies
  • Uniwersytet Jagielloński – Socjologia

Praktyka zawodowa

  • KAM Instytut – Dyrektor Zarządzający od 11.2018
  • Imperial Tobacco Polska S.A. – National Key Account Manager
  • Polski Tytoń S.A. – National Key Account Manager
  • Star Foods S.A. – Area Sales Manager

Wykłady eksperckie:

  • Uniwersytet SWPS – wykłady eksperckie z negocjacji
  • SGH Warszawa – wykłady eksperckie z zakresu negocjacji
  • Collegium Humanum – Główna Szkoła Menadżerska, wykłady na MBA z negocjacji
  • Akademia Sztuki Wojennej

Publikacje

  • Książka „ Key Account Manager”, Wydawnictwo Difin, 2015
  • Artykuł naukowy „Zakresy przygotowania do negocjacji w Key Account Managemencie” Zeszyt Naukowy nr 155. Kolegium Zarządzania i Finansów SGH Warszawa
  • Książka „Techniki negocjacyjne”, Wydawnictwo Difin, 2018.
  • Rozprawa doktorska „Wieloaspektowość przygotowania w negocjacjach z kluczowymi klientami” SGH, Warszawa 2020.